موج سینوس از لحاظ بصری و از لحاظ مفهوم کاملا مشخص است که چرا ازش استفاده میشه و به چه صورت خواهد بود
طبیعت
استفاده از نماد برگ به مفهوم طبیعی و سالم و بی خطر بودن اشعه و ارتعاش های سینوسی است. برگ پایه ترین عنصر طبیعت است و به این مفهوم از نمادش استفاده شده
بهبود و سلامتی
نمادهای زیادی هستن که حس سلامتی و بهبودی رو ( صلیب سرخ، علامت مثبت، مار و چوب، قلب، برگ، خورشید، آب، امواج یا جریان و حتی پروانه) منتقل میکنند، اما نمیشه از هر نمادی استفاده کرد. نماد قلب باعث ایجاد حس سلامتی است و از لحاظ ترکیب با نمادها کاملا اصولی است. حتی نماد برگ هم میتونه مفهوم بهبودی با منابع طبیعی باشه (مثل روش های سنتی برای بهبودی زخم و شکستگی و ... )
نماد و مفهوم
برند sinus evolution به واسطه امواج و ارتعاش طبیعی به نام امواج سینوسی روی سلامتی و بهبودی افراد تاثیر زیادی میذاره و انسان ها کمک زیادی میکنه. این خلاصه ترین عملکرد و تارگت این برند است. پس ما به 3 نماد برای نمایش عملکرد و تارگت های اصلی برند نیاز داریم
آناتومی لوگو
این لوگو استایل هندسی داره. چرا؟ چون که استایل های هندسی باعث ایجاد و ارتقای حس استحکام، قدرت و مدرنیسم هستن. این لوگو در حالی که از 3 نماد بصورت یکجا و ترکیبی تشکیل شده، تنها با خط و دایره بصورت متناسب و دقیق طراحی شده تا اصول مینیمالیسم رو کاملا درست رعایت کنه
فضای تنفس
در دیزاین یک واحد مشخص رو ایجاد و در حفظ فضای امن و تنفس در اطراف لوگو و تایپوگرافی استفاده میکنیم
1
#40e0d0
Turquoise
مفهوم آرامش، تعادل و مدرنیسم
1
#77dd77
Pastel Green
مفهوم آرامش، دلسوزی و رشد
1
#2de38a
Spring Green
مفهوم رشد، سلامت و طراوت
پلت رنگ
و اما یکی از مهم ترین بخش های لوگو، رنگ آن است. دو طیف رنگی اصلی سبز و آبی میتونن مفهوم رشد، سلامت، بهبودی رو برسونن و دقیقا تارگت این برند همین طور است. اما بیاید عمیق تر ببینیم که چه رنگی و از کجا و به چه صورت و به چه دلیل و در کجا قرار گرفته اند.
تکامل رنگ
لوگوی برند از 3 رنگ اصلی به صورت گردینت تشکیل شده که این تمام ماجرا نیست! تایپوگرافی، بکگراندو کال تو کاشن ها نیاز به رنگ درستی دارند تا برند به یکپارچگی و تکامل دیزاین برسد
.
.
.
.
.
.
.
DARK MODE
LIGHT MODE
نسبت استفاده
رنگ ها از قانون 70-20-10 استفاده می کنند و در دو حالت دارک مود و لایت مود استفاده می شوند. با تغییر مود رنگ بکگراند تغییر کرده ولی رنگ لوگو ثابت میماند
پلت رنگ
تایپوگرافی
تایپوگرافی استفاده شده، ساختاری یکپارچه مانند لوگو را داراست تا منتقلکنندهی ارزشهای اصلی برند باشد. همین دلیل برای انتخاب تایپ فیس مدرن و هندسی LUFGA برای تایپوگرافی نام برند و استفاده از وزن های آن در کل برندینگ آن کافیه!
ویژوال هایراکی
وضوح، وحدت و ارسال قوی پیام، از ظرافت در ترکیب رنگ، مقیاس و وزن تایپوگرافی پدیدار می شود
شما میتونید این پورتفولیو رو به صورت PDF از طریق دکمه زیر دانلود کنید